pomoc

 

Jak kupować u nas:

  1. Proszę zapoznać się z regulaminem naszego sklepu oraz warunkami gwarancji.
  2. System nie wymaga zakładania konta (nie trzeba zapamiętywać haseł ani loginów).
  3. Po wybraniu produktu (jeżeli nie mają Państwo pewności czy dana część pasuje do Państwa auta prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail'owy i podanie numeru nadwozia, co pozwoli nam na dokładne dobranie części) kliknąć „do koszyka” (produkt zostaje zapisany w koszyku). Mogą Państwo wybierać więcej produktów lub przejść do finalizacji transakcji.
  4. Następnie w „koszyku” proszę ustalić ilość produktów i kliknąć „przejdź dalej”.
  5. Pojawi się okno „formularz zamówienia”. Proszę wypełnić w nim dane: Imię, Nazwisko, adres dostawy, numer telefonu oraz e-mail. Jeżeli chcą Państwo otrzymać fakturę VAT proszę w polu „komentarz” wpisać numer NIP. Jeżeli życzą Sobie Państwo otrzymać fakturę imienną, prosimy o informację w polu „komentarz”.
  6. Następnie proszę wybrać sposób dostawy dostarczenia zamówionego towaru: odbiór osobisty (w siedzibie sklepu lub serwsu V-MOT 0 zł), wysyłka Pocztą Polską (priorytet, ekonomiczny) - płatne przelewem lub płatne przy odbiorze, oraz sprawdzić listę zamawianych produktów. Przy wysyłkach poza terytorium Polski wysyłamy zamówione towary jedynie Pocztą Polską.
  7. Proszę raz jeszcze sprawdzić listę zamówionych towarów i zaznaczyć „akceptuje warunki regulaminu”. Kliknąć „wyślij zamówienie” (jeżeli system wykryje nieprawidłowość „podpowie” Państwu które pola formularza zawierają błędy).
  8. Na koniec ukarze się okno przedstawiające szczegóły złożonego zamówienia oraz numer zamówienia (ID).
  9. W przypadku płatności przelewem w tytule proszę podać numer ID lub/oraz Imię i Nazwisko. Kwotę proszę przelać na konto w mBanku:  62 1140 2004 0000 3302 7579 8327
  10. Mogą Państwo składać też zamówienia: telefonicznie, poprzez fax, e-mail, SMS oraz GG.
  11. Czas wysyłki zamówionego towaru wynosi do dwóch dni roboczych.